Sleepyhead

GÄÄÄÄÄÄÄSP.

Det har varit en lång dag fylld av lycka, massor med jobb, mängder med babbel samt en hulken-insats från mig när jag hjälpte pappa att lyfta upp torktumlaren ovanpå tvättmaskinen (jag är svagare än svagdricka = Jag FÅR vara stolt).

Det blev friterad camenbert igen, bara för att dom hade lite över. Nu känner jag mig som en jättetjockis. Fick även vin till. Haha. Priceless att få glasartad blick vid köksbordet efter 2min och börja skratta "hahaha.. jag tål verkligen inte vin längre! Jag är redan på snusen!" medan mamma stirrar förfärat på mig. Som tur är brukar onykterhetens längd vara direkt relaterad till mängden alkohol, så efter 30min var jag spiknykter igen, och vid det laget hade mina föräldrar börjat skratta gott åt det hela.

Imorn ska vi på kalas hos syster då äldsta systersonen fyller år. Ska bli trevligt. Blir väl tårta och annat tjockande. Men vad gör man inte för barnen? ;) SÅVIDA DET INTE ÄR PRINSESSTÅRTA FÖR DÅ TÄNKER JAG INTE ENS LUKTA PÅ DEN!

Och nu ska jag kasta mig på sängen och sova som en gris. För  ah-mah-gawd vad sleepy jag är! (sugig svengelska är lite nyfavoriserat hos mig)


Ps. Lustigt nog tyckte min kära mami att håret var tufft. Papsen däremot erkände efter mycket om och men att han absolut inte gillade det. Well well. Man kan inte vara alla tillfreds.



Kommentarer
Postat av: Em

Vad tycker du är vacker, sensuell och kvinnlig. Man varför detta med Princesstårta? Gillar du den för mycket eller inte alls? Jag ÄLSKAR... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback