Awesomeness

Yeeeehaaaa! Idag kommer bästaste galpal hem ifrån norrlandsriket där hon dansat "hummaheyya hömmaheyyah"-dans och haft torkade bisamråttor som örhängen medan alla infödingarna svängt med sina medicinstavar och... höhö. Det är iaf roligare att föreställa sig det där än att hon druckit kaffe med familjen.. :D

Ska iaf iväg å möta henne på stationen när hon kommer, sen blire galpaltimez fram till kvällen.

Och igår fick jag en jävlans massa uträttat. Ringde alla telefonsamtal jag skjutit upp (telefonfobi - vem jag?), betalade alla räkningar (och av bara farten lyckades jag betala en elräkning två gånger...) samt att jag städade, diskade och dolade. Ujujuj I'm the Queen of Awesomeness right naaaow!



Träffade dessutom Fannybunny på kvällen och tog en lång fika. Var jättemysigt :) Aldrig kan man få för mycket Fannybunnybabbel!


NU ska jag häva i mig kopp kaffe #2 för dagen och sätta lite fart på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback