Heat wave

Trots förkylningen så fick jag en riktigt bra helg. I fredags stack jag till huskvarna, på lördagen var jag hemma hos föräldrarna och umgicks med dom samt bror, syster och svåger med tillhörande avkomma. I söndags blev det en riktig grillkväll i Stenbergs anda med busiga ungar, stressade föräldrar och småtjattrande systrar och svågrar.

Just nu är jag hemkommen från huskvarna och känner mig superhängig. Försöker peppa mig själv att resa mig och städa men det tar emot som fanken. Huvudvärk och svettningar deluxe. Jag gissar på uttorkning efter den otroligt omänskliga värmen som varit i helgen.. Minns inte sist jag våndades SÅ av värme..


Nåja. Inget blir bättre av att jag sitter här och skjuter upp saker och ting.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback