Kraxeli krax..

Happ.. Den där orkeslösheten jag kände av avtog i onsdags eftermiddag och jag kände mig superpigg. Igår  under dagen dock så återvände orkeslösheten igen, och framåt eftermiddagen började jag både hosta och nysa.

Började dricka c-vitamin brus, echinagard och te med honung omedelbart när jag insåg vad som var påväg att ske.. men imorse vaknade jag likförbannat med igenbommat nylle. Känns precis som om jag svalt en golfboll ;C


Sitter och ber en liten tyst bön att bror ska våga sig hit med allt jag behöver för min dunderkur... har verkligen inget hemma. inte ens vitlök. Suck. Jag vet ju att sånt här inte går över utan riktigt krig.. Och jag har ju sett fram så emot den här helgen...

Skitimmunförsvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback