o-ooh child...

Hälsan har med språngmarsch blivit bättre, I've got maself a galpal, lyckats hitta en större lägenhet att flytta till, och för första gången på åratal tog jag ju på mig en bikini och lade mig på en strand å solade ute bland folk.

Jag har för första gången i mitt liv börjat komma in i NU-tänket.


Fast okej.. LITE tänker jag fortfarande framåt! Just nu längtar jag ganska fetmycket till hösten så jag får flytta. Då får jag ju ett riktigt hem. Med ett sovrum. Jag kommer ha plats med sängbyråer!!!! Det låter väl aslarvigt men att faktiskt ha separata rum för allt, ha plats med sängbord, att kunna ha ett köksbord ATT SITTA VID (och inte behöva sitta i soffan eller framför datorn) känns helt enormt. Det kommer bli ett HEM. Min första lägenhet var mitt första egna hem, min milstolpe för självständighet.. och jag kommer sakna det löjligt mycket. Men nästa ställe kommer bli en riktig BOSTAD. Ojoj. Lyckoflimmer i hjärtat nu! Här skall införskaffas både säng och tvättmaskin ju! Vuxenpoängen rullar in.

Idag skall jag uträtta lite ärenden o framåt kvällen ska jag käka middag med storebror.

Imorgon ska jag partaja med Linn och hennes kompis. Will be fun! Ska ha en utstyrsel jag lär behöva vara vääldigt onykter för att våga visa mig ute i... haha.


Kommentarer
Postat av: GALPALZZZ

Åh I will mejk jo onykter, trust mi ;D ;D ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback