Partaaay

Oh yes. Ikväll blir det utgång med galpal Linn och hennes väninna från örebro. Ska precis kasta mig i duschen å börja göra mig iordning, för klockan sex ska jag vara klar och stå utanför norrlänningarnas dörr!

Begav mig ut igår i hopp om att hitta något på rean, vilket jag inte gjorde,
men jag hittade ändå en tshirt och ett par byxor till vettigt pris, sen impulsköpte
jag skor å nagellack... ujuj. Det här kommer bli kul.

Värsta var att jag stod och velade i säkert 2 timmar över vilken av tshirtsen jag skulle köpa, men det blev den mörkgråa/svarta i slutändan. Tänker dock införskaffa både den vita och den blå vid senare tillfälle, dom var ju billiga så det kan jag gott unna mig!

Och alla som verkligen känner mig vet att palmer, fåglar, solnedgångar och annat fult rullskridskor/beach/90tals/-nörderi får mitt hjärta att börja slå liiite fortare. Tänka sig lyckan jag upplevde när jag hittade dessa gobitar för bara femtilappen styck då?! One down - two to go! :D

Btw är jag världens mest bortskämda lillskruttissyster med en alldeles på tok för snäll storebror. Jag kommer få åka med taxi Simon till galpal Linn vid sex!

Kommentarer
Postat av: Lexxa

Jag har den blåa på mig just nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback