Rulla tummarna

Jag känner mig lite rastlös i kroppen.. Bestis festis sticker ju iväg för att galoppera med renar, ha torkade råttor i håret och leva på tranbär i sitt fosterland (ja jädrar vad jag driver med norrland och folket däruppe, haha, trots att jag har lite norrlandsblod i mig och allt!) medan jag får stanna kvar här i Jerusalem och rulla tummarna.

Nåja. Imorgon ska jag fixa mammas hår, och förhoppningsvis kan pappa fixa mitt. Känns så ofantligt fult och livlöst just nu.. I NEED A CHANGE! ..Vill inte vara blond.. men inte heller rötott.. och det svarta känns så mörkt nu.. haha.

Aldrig nöjd? Vem? JAG?!

På fredag ska jag solbada lite med Sofie och på kvällen blir det eventuellt ölande i huskvarna.

Nej nu ska jag.. ööh.. slöa å inte göra ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback