Aj..

Idag steg jag upp vid fem och begav mig hem till galpal Linn där det åts bullar till frukost och ringdes important telefonsamtal, därefter åkte vi hem till mig och stack ner till vätterstranden efter att ha inhandlat bigaråer och grillad kyckling (som vi för övrigt slet loss köttet från med nävarna. Vad är detta "bordsskick" för något som alla tjatar om?!)

Blev rejäääält brun/röd/ajjig. Ska smörja mig som en tok strax och be till gud att inte allting flagnar bort imorn...

Det gör ont att ens bara rynka pannan just nu :(

På eftermiddagen stack jag iväg till huskvarna och sen hjälptes vi  alla åt att frakta över all alkohol och mat till huset inför morgondagen, och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här med kurrande mage och ska dricka kaffe och äta tror jag... Måste även steka upp maten inför imorn, leta reda på deklarationen och städa samt fixa musik. STÖN.


Men imorn alltså. PERKELE vad kul vi ska ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback