Najs helg

Har haft en najs helg!

Började ju med Mattes systers examensfest där det dracks,

åts (heter det "åts"?) gott, snackades och mycket mer!

Följdes av soffsittande med öl och minttu hemma hos Simon, som sedan
på nåt vänster utvecklades till kedjerökning hemma hos galpal Linn och hennes sambo :D

Det bidde många goda skratt och senare gunga svinggunga á la mellanstadie style!


Och just nu sitter jag och väntar på Linn som är påväg hit. Vi ska ha galpal-snack som vanligt, sen ska jag till min kära doktor, och sen sticker vi hem till Linn.

Imorn ska vi fira min Gudsons 3årsdag, och förhoppningsvis (läs: om vädret tillåter) ska jag gräva klart i mina föräldrars trädgård.

På torsdag rymmer jag till örebro i en vecka! Brotha-time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback