Aye aye what a midsummer!

Hahaha ojojoj... Ja midsommaren var ju ganska lätt oförglömlig för min del!

Jag & Linn var verkligen överambtitiösa i vårat pirat-projekt


och jakten efter den perfekta cheesecaken! Vi hade en karta till den och allt!


Tänker inte ens försöka återberätta hur förmiddagen var, utan läs om treasure-hunten
HÄR


(Alla bilderna snodda av Cap'n Räv herself! Lägger upp dom i rent egosyfte eftersom vi var skitsnygga som pirater och jag nu allvarligt funderar på att klä mig på det där viset varenda dag.. höhöh)


Midsommaren fortsatte med att åka till huskvarna (finns mkt bilder från hela det spektaklet också, men dom har jag inte fått lägga vantarna på än!) Matte såg ut som en svartrockare och Simon som en misshandlad joggare, Linn övergav mig på ambitiösnivå och bytte till en mindre piratig och desto mer bekväm outfit och hennes sambo såg ut som hennes klädtvilling. Vi åt god mat, drack mängder med alkohol, spelade kubb och övade på kullerbyttor. it was such a fine evenin' indeed!

Lördagen spenderades med att småstäda (läs: stöna och slänga flaskor medan fötterna fastnade i det klistriga golvet efter utspilld dricka) och sedan glufsa pizza i soffan framför film efter film.

Och idag (söndag) begav jag mig till systers hus där jag spenderade resten av min söndag med att sitta barnvakt! Slutar aldrig förundras över hur abnormt utröttande det är med småbarn! En på höften, en man jagar och en som gallskriker och gråter får en verkligen att nästan tuppa av på fläcken. Men samtidigt är de ju SÅ goa... speciellt när man fått på dom pyjamasen, nattat dom och får massa gos och kramar! Inatt bad min gudson mig tillochmed att sova med honom, och han såg inte lite förkrossad ut när jag sa att jag inte kunde stanna. GOSUNGAR!

Och imorgon blir det mer av denna varan, för då ska jag hem till mina föräldrar eftersom jag och lilla mamma ska sitta barnvakt åt min enda systerdotter. Blir inte lika tungt som idag, men inte lätt heller. Hoppas på en inte alltför sen dag så jag kan klämma in lite galpal-tid också!

Nuuu måste jag fan kasta mig i sängen snart... AVLIDER snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback