Dangerous Debs

I söndags åkte jag upp till Linn för att umgås och träffa hennes lilla mor ifrån norrland. Det var himla trevligt!  Därefter begav jag mig hem till föräldrarna efter att ha inhandlat lite fikabröd och blommor till mami (MORS DAG CAN'T BE ALLOWED TO BE FORGOTTEN!! Öjöjöj..). Och det blev ju som vanligt, massor med prat, kaffe och käk. Hjälpte även pappa att bära ut och montera ihop trädgårdsmöbler osv nu inför sommaren, samt att skyffla och dumpa kompost åt mami.

(Såhär happy är jag när jag är påväg till mina föräldrar /bild stulad från Räven)

Igår gick jag hemma och dolade (läs: drog fötterna efter mig) men lagade senare skitgoda varma mackor och glufsade i mig medan jag tittade på Viva la Bam. Känner dock att jag snart kommer bli helt knäpp, har sett hela Dudesonit-serien, två stycken Jackass filmer, Where the fuck is santa (Viva la Bam långfilm) och igår: första säsongen av Viva la Bam. Jag har sånna lustiga tankar och idéer.. så många idioter man skulle kunna använda sin kreativitet för att jävlas med. Hoho. Jag borde nog inte se sånna där filmer! Watch out!


Idag ska jag ge mig på mina garderober som är i desperate need of storröjning! Därefter hämtar mamsen upp mig så vi kan slänga alla tält på tippen, vi kommer även ta en sväng till myrorna och sen åker vi hem till dom. Där skall jag (som den duktiga och hjälpsamma dottern jag är) städa och sedan agera grävskopa i trädgården.

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback