Sommaren är här!

Idag skuttade jag iväg å lämnade blodprov på morgonkvisten, sen blev det A6 för universums snabbaste shoppingtur med best galpal Linn som avslutades med kedjerökning.

Dääärefter stack vi hem till mig för att kolla på superintressanta dokumentärer som visade sig både sakna ljud och intressant info, så vi lade ner det projektet, gjorde fruktsallad och drog till vätterstranden istället för att inviga sommaren! (Wooho! Galpal timez foe evah)


Imorn ska jag upp tidigt, hem till päronen och gräva i deras trädgård på förmiddan, sen iväg på ett möte och sen hem å städa inför helgen. På lördag ska jag på kalas hos Mattes familj.

Underbart väder, underbar tillvaro, underbart umgänge! Allt kom på en och samma gång! Det enda som saknas är att få flytta till öxnehaga nu!

Och nu... SÄNGEN! "Snaaaaaark..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback