Somrig frukost

Jag startade min morgon med en stor kopp kaffe, ett glas apelsin&blodgrape juice, samt en bit honungsmelon. GOTT! Är dessvärre dödligt trött, och jag har en del att göra, and I have to hurry! Ska ju på Mattes systers examensfest idag!


Igår var en lång dag. Började med att åka hem till föräldrarna där jag grävde i trädgården eftersom pappa vill bredda altanen... och SKITGRÄSMATTA säger jag bara. Sten och rötter ÖVERALLT. Det slutade med att jag fick STÅ PÅ spaden och HOPPA jämfota för att den ens skulle komma ner i marken! (Men sol fick jag iaf, hade rejält rödbrända axlar och rygg framåt kvällen igår).

Sen strosade jag runt i mina awesome "fladderbrallz med sol-o-fisktryck från tursist ort (typ Gran Canaria?) á la 90-tal" på A6 och systemet. Det var kul, var nog framförallt mode-klonerna som såg mest ogillande ut.

Nu ska jag hinka i mig kaffet! Adios!


Ps. Såhär sexy är jag när håret får självtorka + en bild på min mkt givande garderobsrensning!

4 stora pappkassar med kläder, 2 påsar med skor & dyl, 3 vinterjackor och en kudde.

Kommentarer
Postat av: Rävis

JHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA!!!! HAHAHAHHAHA!! Hår-bilden är verkligen helt FANTASTISK! HAHAHA! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback