Best summer evuhr !

Hemkommen från örebro sen några dagar tillbaka nu! Kom hem i tisdags kväll då jag direkt damp i säng typ, på onsdagen skuttade jag iväg till efterlängtade galpal Linn några timmar.

Igår (torsdag) steg jag upp (04.45) och begav mig hem till Linn once again där vi drog ut varsin vit plaststol á la white trash trailer moms (her own words) långt ut på gräset för att dricka morgonkaffet i den lilla gnuttan solsken som gick att finna i öxnehagas djungel. Senare -som den duktiga lilla bonusfrun jag är- ställde jag mig och lagade äggröra-frukost till henne hemma hos mig. Därefter skuttade jag till min finfina doktor där hon gav mig min första B12 spruta i rumpan (ska tydligen börja få sådana varannan månad), och sedan gjorde vi stan i jakt på shorts... och till min stora förtvivlan har JUST dom shortsen jag tänkte köpa tydligen blivit utsålda eller gått ur sortimentet :( Tröstade mig med två nya linnen eftersom jag har lite linne-brist as well.


Resten av dagen spenderade vi hemma hos mina föräldrar med mina bröder. Det grävdes men babblades mest. Mina bröder var mycket lyckliga över faktumet "om Debbie dör.. WE'LL HAVE A SPARE!". Höhö. Jag tror de vill adoptera Linn faktiskt ;D


Idag ska jag nu diska, städa osv. Har en svag förhoppning om att hinna förbi A6 idag för å se ifall shortsen jag så gärna vill ha kanske finns kvar där iaf.

Nästa vecka har jag och Linn lite planer på att leta outfit på myrorna inför midsommar, steka oss pepparkaksbruna på stranden, ha pyjamasparty (höhö, läs: sova över) med mera.

OH I LOVE THIS SUMMER!

Kommentarer
Postat av: Louise från kroatien

Vet du... Jag är så jävla in i bomben glad. För att du nu trivs med dig själv, med din omgivning och med livet. Du har vänner du kan lita på och tycker om att umgås med, du har kommit ut från din bostad där datorn var ditt sätt att få ut sig saker på, långt innan din kussemiss kom in i bilden. Det är liksom din tur nu, och även om både du och jag vet att rusher av glädje inte sitter i for ever så vet vi att när det kommer en dipp så finns det stora chanser att du kommer tillbaka på fötter igen, snabbt och med en styrka du inte hade förut eftersom du nu än en gång vet hur livet kan vara :D puss o kram lussebullen

2010-06-23 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback