Sort of Redhead

Idag ska jag hem till mamsi för att umgås, städa och få klippning! Härligt härligt.

Slängde i en mahognytoning imorse när jag steg upp, så nu har jag någon knäpp svart-röd nyans i håret. Typ.. svart med rött skimmer?

I like it :)



Gårdagens fynd var en läderjacka på myrorna.


Sen har jag totalkvaddat min ekonomi IGEN. Jag vet inte hur jag lyckas... kollade upp saldot på internetbanken och det ENDA jag köpt fram till igår är smågrejjer från ica. Det är nog dags å inse att jag måste börja handla allt mitt käk & hushållsskit från Willys helt enkelt. Ica mitt inne i stan har priser som dödar min plånbok bevisligen.

Kommentarer
Postat av: F

Najs färg det blev! :D Jackan är ju grym!! :D



Du får börja satsa på storhandling en gång i veckan! :-D Det funkar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback