Dimmig

Höhö, hade helt rätt. Charlie is maaaaad. Hon gnäller som fanken, är turbobusig och verkar ha en kelighetsfaktor som inte går att tillfredställa.

Charlie lider av matte-svält och frossar loss..

Gårdagen var underbar. Jag gav bland annat "Beck" en chans för första gången.. vet inte om det var filmen eller sällskapet, men det var underhållande i vilket fall. Och I rest my case gällande gitarrsmusik. Kände mig helt dimmig i huvet av att sitta och lyssna ihopkrupen i soffan igår.. mysfaktorn var högre än på åratal.

Idag ska jag städa städa städa. Jag måste. Ska förmodlish klämma in lite
Linntajm också. But first: KAFFEKAFFEKAFFE! + gosa sönder kattskrället :)

Dagens minus: När man har en rejäl varm lyckokänsla i kroppen på vägen hem och bestämmer sig för att handla lite gott färskt bröd och göra mysfrukost.. Men går IN I glasdörrarna på ica eftersom de inte öppnat ännu. KAN man verkligen vara uppe FÖR tidigt? haha. Det finns ett första för allt.

Kommentarer
Postat av: Räven

HAHAHA! Du jag tänkte faktiskt, när jag läste smset, VAD I HELA FAN GÖR HON VAKEN? Blev ju alldeles chockad! Sover inte du till minst efter lunch?!?!? Nu är min världsbild rubbad igen...

Postat av: Kmulls

De textilpennorna jag köper kostar 130 spänn för 12 pennor. Helt överkomligt. :)

2010-05-06 @ 12:39:48
URL: http://kmulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback