DVD/VHS spelare á la Debbie

Just nu känns det som att alla mina dagar, kvällar och nätter bara flyter ihop till ett osammanhängande lyckosudd. Solsken, sommaren är påväg, känslor, vänskap och mer. Om jag inte vore så himla skitglad hela tiden så hade det nog nästan varit jobbigt, haha.

Idag har jag suttit barnvakt hela dagen, och det var mysigt! Fast nu är jag löjligt trött (blir väl så när man är så otroligt ovan vid den där typ av håll-i-gång)

Jag provade nyss om DVD:n fungerade trots att videon tuggat i sig Titanic-kasetten (eftersom jag har såndär kombo DVD/VHS spelare) och det funkade fint. Men det är fan lite status på att det ser ut såhär just nu och att jag verkligen inte har några planer på att fixa till det inom den närmsta framtiden! Höhö.


Åt just några skedar kaffeglass till mitt eftermiddagskaffe och MUMS vad gott
det var! Jag är nog banne mer mig mer gourmet än gourmand after all?


Nu ska jag ta en till kopp kaffe och kasta mig i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback