Groggafton

Ytterligare en underbar helg :) And the goodness just keeps on comin'

På fredagen kidnappade jag med mig ida hem till matte och hans kompis simon på groggafton. Helt vansinnig och skitkul kväll verkligen! Det dansades, sjöngs, kedjeröktes, nakenbadades, gjordes galna gympaövningar och mycket mer! Vansinnigt roligt :D




Och idag så tog vi det bara lugnt tills jag stack hem till min stackars katt som tydligen känt sig vansinnigt övergiven (har gosat med henne hela dagen, och strax ska jag tjocka i henne makrill i tomatsås).

Myspys Charlie :)

Men på kvällen fick jag en jätterolig överraskning för (som om helgen inte redan varit bra nog..) ..så kom Fannybunny över och hinkade kaffe med mig medan vi tjattrade, tjötade, skvallrade och hade det supertrevligt! Man måste ju passa på när hon är i stan liksom!

Och nu tänker jag dyka i säng, för imorn ska jag ut i svängarna på stan med galpal Linn, sedan äta glass framför en skräckfilm och tillsist avsluta kvällen med att Matte kommer över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback