ivägsmiten

Vilken underbar helg.

Var en sväng hos mina föräldrar idag också och skvallrade. Är ofantligt skönt att kunna vara öppen om så gott som allt i mitt liv med dom. Inget smusslande här inte.

Känns som att mycket faller i glömska nu, men samtidigt börjar min skrivarlängtan återvända. Hehe. Får börja släpa med mig den uråldriga bärbara datorn jag har så jag kan skriva även om jag inte är hemma, och om det fortsätter i den här takten får jag börja släpa med mig Charlie också, för inte kan hon gå hemma helt ensam. Har behövt muta henne med hur mycket godis, skinka, oliver osv som helst på sistone. Hon kommer ju bli smällfet. Tar jag med henne får hon dessutom en hel del andra spännande djur att kika på... She'd like that I think. Men tills vidare får jag väl mosgosa henne (som söta
Linn så fint uttryckte det efter att hon tog bilderna ;D)

Mosgos deluxe (:

Imornkväll fram tills tisdag kväll är jag ivägsmiten igen, och fredagen är också spikad. Ska försöka se över vad jag behöver göra den här veckan så jag vet vilka fler dagar jag kan smita iväg... hihi. Måste både till vårdcentralen, banken, vätterhem osv... plus att jag vill ju hinna umgås med mina fina vänner! Ack ack. Hur ska jag hinna med allt jag vill och måste?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback