Kaffefnitter

Dagen med Linn var supermysig! Vi åt lunch och kedjerökte under hennes fläkt, senare begav vi oss hem till mig där vi åt donuts tills vi hamnade i sockerkoma, och så pratade vi självfallet om very very important stuff hela dagen :) Är ganska häftigt att ha en vän som verkar vara kopplad på samma sätt som mig.

Haft en jättemysig dag idag också. Framåt kvällen åkte jag hem till föräldrarna där pappa lagat isterband med persiljestuvad potatis! omnomnom.. och som om det inte räckte så friterade han camenbert med persilja & hjortronsylt till oss vid nio på kvällen. ujuj. Farligt att besöka föräldrarna, lär ju bli tjock på nolltid igen! Passade SJÄLVFALLET på att stjäla massor med mat när jag väl var där också.. höhö.

Hursomhelst. Passade på att städa hos dom och putsa speglar, sen satt vi och skvallrade över varsin kopp kaffe. Blir alltid lika fascinerad av deras tonårsberättelser. Hur de "hängde" på små caféer med jukeboxar och lyssnade på Elvis, hur en snubbe blev haffad för att han sålde stulna mentolciggaretter och hur det viskades i åratal om det enda mordet som begåtts. Det låter som bra tider.


Nighty :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, jag blir alldeles sympati-fnissochrosamoln-ig när du skriver sånt där subtilt! :D KRAAAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback