Another Monday

Då var det dags för en örebro-vecka igen. Jönköpingsveckan var bra och jag flängde runt en hel del, några av höjdpunkterna var definitivt impuls-filmkvällen med bestis, att Daniel kom ner och såklart festen i lördags!

Nicco, Linn, Jag, Tobias och Daniel. Partymode on :)


Vad som sker nu under örebroveckan är ovisst. Hade jag varit snuskigt rik så hade jag hittat på mängder, men nu är jag både fattig PLUS att julen nalkas och det innebär ÄNNU fattigare D;

Ska iaf försöka se till att umgås med bror som fyllde år förra veckan, och så hörde jag det viskas om par-aktivitet på lördagen med en viss Johan och hans sköna böna.


Just nu tampas jag mest med mig själv då en sida av mig väääldigt gärna vill sova en stund, men den andra vill vara produktiv och spara sömnen till inatt. Åååh.. om det ändå fanns kaffefilter så det vore möjligt att brygga mig kaffe! I.. MUST.. BUY ..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback