Bittersweet

Well well. Internetbanktjosandet löste sig tillslut, Daniel satte sig på tåget till örebro efter en del kramande, jag fick låna laddare av papsen (samt fick en hel del fryst föda slängd på mig, oooooooh-yum), och kvällen har nu avslutats med ett mysigt skype-samtal ifrån Daniel där han beställde tågbiljetter åt mig inför nästa besök :D

(Jag och Eddikins vinkar till vår favorit Daniel)

Idag (eller igår? 1 Nov i vilket fall) är det för övrigt en månad sen han och jag började kila stadigt. Sweet! Norrlänningarnas matchmaking-skills är definitivt både effektiva och farliga. Fast Linn kallar ju Daniel för bestistjuven numera så hon kanske inte är helt nöjd med slutresultatet? HMM..

Nej nu ska jag äta upp resterna ifrån middagen jag så fancy slängde ihop tidigare och glo sönder alla missade tv-serieavsnitt jag har att ta igen!

Laterz.


Ps. Sen fyller ju min darling år idag också, och jag missade en väldigt i högsta grad inbokad msn-dejt med henne pga allt krångel med mobil och bank idag... Känns inte så lajbans. Det lägger vi definitivt till på "vad som sög fethårt idag"-listan! :C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback