Eucalyptus tisse

Jag måste ha universums klantigaste katt... Eddie är anledningen till att jag numera lägger på locket på toastolen (hur många gånger kan en katt dratta i toastolen och FORTFARANDE inte lära sig av sina misstag?), igår efter att jag tappat upp ett eucalyptus bubbelbad så hörde jag världens plask, och jovisst...

plaskvåt eucalyptusdoftande kisse återfanns strax.

Han flög runt som en raket i lägenheten och splattrade som bara den. Efter att snälla matte gnoggat honom lite torrare med handduk så assisterade Charlie med att tvätta pälsen ren.

Och vad gjorde han idag? Jo jag hörde ett "Mrrrrrrreeeeaaaaaaauuuuwww" och när jag vänder mig om så ser jag två spretande ben och svans tillsammans med kattrumpa sprattlandes i fönsterglipan jag alltid brukar öppna. Eddie (givetvis) satt fast.

Jag trodde att katt #2 skulle vara smartare än Charlie som sprang in i väggar och liknande men neeeejdå. Två riktigt korkade, klantiga, räk-nobbande katter har jag. But I luv them verry verry much!


Ps. Mental note: "Detta är dag 1"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback