Gonatt

Har varit en soft dag. Startade den med havregröt och honungsté-frulle, åkte sen hem till bror och tjötande en stund, åkte vidare till willys där jag handlade mat med bestis, och sen bar det av hemåt igen.

Agerade duktig extrafru åt bestis och diskade medans hon agerade duktig extrafru aswell genom att fixa gott käk till sin man och mig. Sen såg vi på bra film, åt mat, fruktsallad, popcorn osv.

Har nu på kvällen försökt klippa till en kortare men fin frisyr av löshåret.. Vet inte hur fanken det gick. Får väl se. Sen har jag diskat av och hängt upp alla de stackars datasladdarna på tork. Imorgon blir det spännande att se om dom funkar.

Och imorgon ja.. Då kommer min mamma hit efter jobbet, så jag ska försöka se till att det är ordentligt städat tills fyra. Om tolv timmar alltså. Snark.

På fredag ska jag festa med Linn och annat skönt folk. Najs.



Mental note:
Sex á la Spore


Linn: Pling!
Robin: Pling!
Linn: Pling pling pling!
Robin: Pling Pling PLING PLING
Linn: PLING PLING..
Robin: *sträcker ut armarna* TADAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Bestis

HAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback