:D

Jag saknade hunbun så mycket att jag köpte en tågbiljett åt honom på lördag!

:D

Idag var för övrigt asbra. Fick hela lägenheten städad, besök av mamma, städade hela päronens hus, åt macka med helgskinka (samma sak som julskinka. nomnom), åt nästan upp alla deras kakor, pappa kastade massor med mat på mig (mat verkar vara ett populärt tema hos mina föräldrar) och avslutade aftonen med att fixa mammas ögonbryn och sedan dricka kaffe medan jag informerade henne om vilken helt fin karl jag lyckats snärja.

Nu ska jag värma matlådan med "förlorade fläskkotletter".. eller vare "misslyckad sjömansbiff"... kanske "trasiga köttbullar"? HMMM... Nåt kött med panering, potatis och sås iaf. SEEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback