In the dark of the night..

Haft en bra dag! Åkte hem till päronen och våldtog deras tvättstuga, åt upp den goda brunchen papsen fixade (rösti, prinskorv, köttbullar, äggröra och naminamnam), städade deras hus, handlade på netto och fick sedan skjuts hem. Väl hemma så chattade jag med folk, skypade med Daniel och hans kurskamrater, samt slösurfade. Shit vilket hetktiskt och krävande liv jag har.... höhö.

Och nu... Nu sitter jag och försöker knaggla ihop en ny design. För jag hatar den här designen. Men det går inge bra alls, hittills har det endast resulterat i att jag tycker jag är ful på alla bilder av mig själv (självhat deluxe atm).

Funderar starkt på att ta en cigg, trycka i mig kakor och titta på tv-serier istället...


JAG VILL HA FREDAG IDAG!!!

Laterz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback