Pinch me

Ikväll är jag trött. Igår agerade jättesnälla storebror skjuts-assistans åt mig när jag behövde flänga runt i en MASSA ärenden som enligt mig var akuta och livsnödvändiga. Såsom rean på akademibokhandeln, klädinköp, mängder och mängder med mat och hushållsgrejer samt en sväng på systemet så jag får det extra extra kul på lördag... När man ska kånka på 3 matkassar, 10kg sand, 2kg  torrfoder samt två fyllda systemetkassar då är man VÄLDIGT tacksam över att både få skjuts och bärhjälp!



Idag steg jag upp och kastade mig hem till Linn med min tvätt på förmiddan, för hon var minsann så snäll att jag fick tvätta med henne på hennes tvätt-tid. Bestis-stämpeln dunkade lite extra idag :) Sen impuls-åkte vi till bibblan för att låna lite filmer att glo på, och när vi skulle handla mat råkade vi snubbla över nutellaburkarna och sen sket sig det där med kostcirkeln helt. Choklad mättar också...?

Galpals da Pooh

Längtar tills imorn. Såhär kul har vi ju liksom som nyktra! Imagine the joy of le alkohol liksom.


Ps. Igår firade jag 14 dagar som nikotinfri! Hur bästig är inte jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback