Well this sucks

12:20
Först kräver min bank att jag numera ska logga in med en kortläsare de postat hem till mig. "Fine" tänker jag, installerar allt som behövs, skriver upp viktiga koder osv. Bankens sida hänger sig. Läser igenom instruktionsboken och provar igen. Bankens sida hänger sig. UNDERBART! Dels så har jag inte en susning om hur mycket pengar jag har, och nu kan jag inte betala räkningarna heller som jag måste göra IDAG.

Jag tänker automatiskt att jag får ringa någon kunnig karl inom familjen för att be om hjälp. Min mobil dör. Ska leta efter laddaren, laddaren är inte här. Laddaren sitter nog kvar i väggen, i Daniels rum, i örebro. Någon kunnig karl i familjen har förmodligen en reservladdare eller nåt, men hur ska jag kunna få tag i någon när min mobil dött och jag inte har en hemtelefon? ARGH


Och att Daniel åker hem ikväll suger enormt... Så jag tyckte ju redan att dagens slut skulle suga.. Allt det andra gör mig bara helt utmattad och hispig...


13:50
Verkar som att det kanske ordnar upp sig. Fick tag i Kunnig-karl#1 som har laddare, fick senare tag i Kunnig-karl#2 som ska assistera med att få hela internetbanktjosan skiten att förhoppningsvis funka. Men jag gör inget förrän efter att Daniel åkt hem ikväll. 


Oh what a sucky sucky day..

Kommentarer
Postat av: Räven

I know the feeling. Jag har redan grinat hysteriskt två gånger idag! :D OH THE JOY OF MONDAYS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback