Gnällbältet can be fun

Sitter atm med Daniels dator på Örebro universitet och inväntar att han ska sluta för dagen. Fick assistera grabbzen tidigare imorse genom att bland annat agera publik när de övade på sitt tal.

Har hittills varit en asfin vecka. God mat varenda kväll som Husets Drottning och Kung tillagat, ägt hårt på vändtia, sög enormt på pingiskvällen, druckit för mycket energidrycker (oh kaffe where art thou?), sett bra filmer, blivit hooked på en ny tv-serie, varit på nån karriärsmässa och promenerat massa ackompanjerat av djupa meningsfyllda samtal. Balsam för själen deluxe typ.

Imorgon ska jag åka hem till örebrosyster med familj och hänga tills lördagen, på söndag åker jag hem till Jönköping ;C Buhu.

Fast jag saknar min bestis galpal, så söndagen blir inte helt kass. Ska våldgästa henne så hårt!


Ps. Jag måste verkligen bara ha träffat icke-renblodiga örebroare tidigare.. Trodde gnäll-dialekten var på skämt.. Men bara av att sitta här å höra avslägset hur studenter pratar med varandra så inser jag att de faktiskt pratar på det där viset. For real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback