Obvious men ändå

Eftersom jag och Daniel ännu en gång insåg hur otroligt sugigt det var att jag skulle åka hem på söndag så beslutade vi oss raskt för att jag skulle stanna en vecka till hos honom uppe i gnällbältet. Nono, love doesn't make me insane at all :)

Sitter just nu hemma hos syster Louise och har umgåtts och babblat hela dagen. Nu håller hon på att lägga systersonen Albin och därefter vankas det fredagsmys och möjligen lite smyckes-pyssel (oh the horror, smyckespyssel är so not min grej)

Imorgon åker jag tillbaka till Daniel, hur dags på dagen är osäkert... Och jag har insett att jag måste åtgärda min brist på mysbyxor nu i veckan. Insåg idag att jag faktiskt inte äger ett endaste par.... Man MÅSTE ha mysbyxor. Eller iaf jag. The Queen of världens soffpotatisar!

Utöver detta så jaaa... Jag känner för att bara fortsätta vara helt spontan och galen och leva livet som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: Linda

ursäkta gumman - men har du bara lämnat en halvliten katt vind för våg i jkpg?! eller har jag missat nått?

2010-10-16 @ 22:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback