Just a dream? PUH!

MEN JEEEEEEEEES...

När pappa ringde imorse å väckte mig så frågade han om jag gråtit varpå jag svarade: "svara först på om vi ska åka till örebro idag eller inte"

Mina drömmar flippar mer och mer! Inatt drömde jag att jag skulle åka upp till örebro och packa ner brödernas grejer och flyttstäda äldsta brors lägenhet (helt på egen hand av någon anledning), ocanpå detta så lånade jag nära femtusen spänn av mina föräldrar för att gå till en riktigt löjligt bögig frisör (äkta hollywood stil på snubben) för att göra en hårförlängning...........

Vaknade inte alls superstressad och sprängfylld av ångest innan jag fick klart för mig att det bara varit en dröm...



NU har jag ätit min bananfrukost och dricker mitt morgonkaffe, ska alldeles strax hem till föräldrarna på brunch nämligen! Pappa håller på att göra någon smarrig omelett-grej med potatis och kött i! Yumyum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback