Tankfull

Hemma igen, kom hem typ 3 på morgonen. Är löjligt trött, har spenderat hela dagen som en säck potatis (utom precis efter uppvaknandet, för då fick jag kasta mig iväg snabbt som attan i ett ärende).

Känner mig djupt tankfull idag. Lyssnar på alla lugna låtar jag kan hitta, gosar med Eddie som verkat sakna mig mest, och ja.. Bara är.


Jag undrar ofta om jag är en deppad pessimist, eller om jag bara försöker bli en kallsinnad realist. Gör man sig själv en björntjänst eller inte genom att gilla läget oftare än vad man kräver förändring och förbättring? Ska man ha fötterna på jorden och nöja sig med det sämre eller ha huvudet i det blå och riskera att förlora allt?

Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback