Dyra önskemål

Det bidde ingen bio igår, utan istället köpte vi hem pizza och snask och fläskade oss framför TVn.

Efter en orolig natt med bara 3 timmars sömn, flertalet försök att gå och lägga oss igen för att någon timme senare ge upp har vi nu placerat varsin ända vid respektives dumburk. Jag börjar dock känna mig groggy igen så jag ska ge soffan ett tappert försök till att söva mig snart.

Utöver det så sitter och och grubblar på allting jag tycker vi verkligen behöver eller löjligt gärna vill ha. Är nästan så man borde prenumerera på trisslotter....

Önskelista:
Dammsugare med HEPA-filter så alla elaka allergimolusker dör ordentligt. Jag blir ju helt hispig av att höra Daniel andas ibland...
Luftrenare då pollensäsongen är i antågande och det vore vääääldigt praktiskt så vi kan njuta av sommaren istället för att fNYSA åt den
Keyboard åt Daniel, för jag vill höra honom sjunga och spela oftare
Akvarium åt mig bara för att jag så satans gärna vill ha det + nödproviant åt kissemjaouerna vid kärnvapenkrigs-katatstrof?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback