Klumpedunsstäderskarufsigthår

Den här veckan har vi hunnit vårstäda (tog bara två dagar.. pust), ha en rejäl tvättdag (med inte mindre än 7 maskiner tvätt!), imorgon ska jag hem till Linn och städa (läs: diska diska diska), på lördag ska jag och bror se till att få klart flyttstädningen av päronens bostadsrätt, och på söndag blir söndagsmiddag hos päronen plus städning.

Och på fredag som egentligen skulle vara min sitta-hemma-i-morgonrock-med-oborstade-tänder-rufsigt-hår-och-bara-slappa-dag, men jag har nu klämt in en fika med Fannybunny på förmiddagen, så att slappa i morgonrock får jag göra på eftermiddagen istället :]



Idag lyckades jag tackla Daniel i köket i ett försök att attack-gosa honom. Men det slutade bara med att han gjorde illa knäet och jag fick en bula i bakhuvudet. Jag - graciös? NOPE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback