a good day.

Daniel har blivit tyrann. Plötsligt måste vi gå och lägga oss innan tolv om nätterna, och vi stiger alltid upp innan åtta, oftast vid sex-sju. Men inte nog med det, han har börjat släpa ut mig på de där förbaskade morgonpromenaderna igen!! Haha. Nejmen skämt åsido, det är tur att jag bor med någon som har mer vett i skallen än jag.

Idag kom mamma och pappa förbi, så vi satt ner alla fyra, drack lite kaffe, tjötade och sen snodde de med sig köksassistenten hem. Jag gjorde negerbollar framåt kvällen och sitter fortfarande med min nos djupt ner i favoritboken så fort jag får en stund till övers.

Imorn ere grillkväll hemma hos Björns bror Peter, på lördag ere påskbord, och nån gång nästa vecka ska jag ta en fika med min gamla goda vän Herr Stockholm.


På dagens önskelista:
- Mitt eget hår, grow grow grow! dammit
- En såndär ful jumpin, onepiece, ziperall eller vaddomnuheter...
- Mer sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback