Yellow eggs

Ännu en påsk är förbi. Blev påskbord hos syster Anita tillsammans med resten av familjen förutom bror Simon. Spenderade större delen av dagen med bror Frank som hade en bokidé han var helt uppslukad av och babblade på om i timmar :)

Sen avslutades dagen med att min gudson Emil sprang fram till bilen, lade huvudet i mitt knä och sa

"Debbie jag älskar dig"



aw

Om jag inte redan var så förtjust i min gulliga lilla gudson så hade han ju smält mitt hjärta på minuten med det där! haha. Känns svårt å tro att han var livrädd för mig som bebis och började gråta hysteriskt så fort jag försökte hålla i honom!

Nej nu tycks det vankas italienskt käk här hemma som Björn trixat till! Mums mums :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback