Öl och kakor

Det är helg nu. Becky ska vara tillfällig inneboende hos oss till söndag och ikväll sitter hon, jag, daniel och björn och dricker och tjötar. Vad som ska ske ikväll är ovisst, kanske stannar vi hemma hela aftonen.

[...] Efter att Becky utbrast "Jag är chokladsugen!" så rusade jag in i köket och började baka chokladkolakakor (Daniel har indirekt förbjudit mig att baka mer eftersom jag enligt hans egen utsago "gör honom fet", men man får faktiskt baka om det är för gästers skull!)

Hmmm.... Just nu är hela gänget utom jag nere i kiosken och köper godis. De kommer nog tillbaka snart. Är sugen på att bege mig ut ikväll, får se om någon annan är sugen på detsamma. Om 5 min är det dags att ta ut kakorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback