Moments

Joyful, wonderful, amazing and happy Moments:

Mammas stuvade spenat. Kissen. Kusin Saras My Little Pony-hus. Andreas med elbilen. Pappa laga. Åka tefat i snön med Jessica. Min första kamera. Åka buss till Örebro med Jessica. Åka i Petris rullstol. Pappas prat om Gud. Den första riktiga crushen. Sova över i husvagnen i trädgården med Jessica. Dricka energidryck i smyg med Ewe och Victor. Första Bhn. Smygröka i sommargräset. Första kyssen. Ha storasyster Anita som idol. Första novellen. Första läsaren. Dricka alkohol för första gången. Hiphop och skateboard-eran. Första pojkvännen. Stockholmsresor. Smyga, mygla och ljuga. Killkompisar i Stockholm. Akvarium. Måla sovrummet grönt. Kockkläderna i gymnasiet. MVG i SvB. Pappa ser mig. Pappa förstår mig. Dricka jolt och spela hela nätterna hos bror Simon. Pappa tror på mina drömmar. Flytta till första egna lägenheten. Få Charlie av mamma. Nätter fyllda av prat med Jessica på balkongen. Utredningen i Falköping. Telefonsamtal från N. Gå ner hela övervikten. Bli sedd. Partaja. Kyssar. Långa telefonsamtal med mamma. Återknyta banden med Fanny. Spontan stockholmsresa. Träffa Linn. Kedjeröka och dricka kaffe med Linn. Äta fruktsallad på vätterstranden. White-trash-trailer-moms tidiga sommarmornar. Flytta till Öxnehaga. Skaffa Eddie. Roadtrip med bror och Linn. Diska och städa. Fika med Fanny. Ångest-bänken i nattmörkret. Bli omhuldad av mamma och pappa. Dansa hela nätterna. Bli förlåten av två nära vänner. Röka under spisfläkten. Prata timtals med Linn.




Unhappy Moments:

Eddie ställer sig på spolknappen när man sitter på toa.



Ritad av Linn


Kommentarer
Postat av: Jessica

Aaaaw, vad söt du är :) <3

2011-12-05 @ 22:14:19
Postat av: Jessica

Jag kom på en personlig:

Sova över i husvagnen i trädgården

:DDDD

2011-12-05 @ 23:41:48
Postat av: F

Du är helt underbar!! Glöm inte det!

2011-12-12 @ 01:23:40
Postat av: Debinem

Svar: Haha Jessica jag blev så nostalgisk av din kommentar att jag lade till husvagnsminnet <3 :D

2011-12-12 @ 08:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback