Sting like a bee

Ok. Nu har jag handlat allt jag behöver handla (fy fan för att vara tjej å behöva dumma saker som smink å annat snordyrt D; inte ett DUGG kul) och min plånbok blöder lite ganska mycket. Men men.

Dagen har varit bra om än seg. Tror det beror mycket på bristande sömn men också att vi ska resa till Flogger imorgon och umgås fram tills fredagen :) att vänta på att saker ska hända suger ju musten ur en på nåt mystiskt sätt. Jag ska dessutom bli stucken imorn kväll och börjar helt plötsligt bli nervös haha. Oh my nerves...


Nåja. Nu ska jag äta något, sen attackera en av Linns dreads (jag har ju en egen dread i hennes huvud och det är dags att snygga till den lite extra höhö), sen bleka tänder och därefter packa. Voj voj som Linn skulle sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback