Yay

Idag är en såååååå bra dag!


Började med att jag hittade antagningsbeskedet till skolan i brevlådan idag TJOHO liksom :D

Sen ringde jag skatteverket angående att jag slarvat bort å glömt restskatten som skulle betalas i november, o fick veta att jag får betala två hela kronor i förseningsränta -HAHAHAHA.

Därefter ringde jag pappa för att låna pengar till dyr-dyr medicin jag behöver börja med inför studiestarten, men upptäckte halvvägs genom samtalet att jag hade kvar medicin sen förra gången som ännu inte är utgången! WIEE!

Dagen kommer fortskrida med besök av storebror, julbord på ikea med mor och far och därefter galpal-kväll i soffan. OH TEH AWESOMENESS!


Utöver detta planerar ju jag och galpal en crazy-impulsive-roadtrip i några dar nästa vecka som kommer bära med sig mycket galenskap och härligt sällskap.



Ojoj. Vad lycklig jag är just nu :)
Dags att kasta sig i duschen och göra mig pangsnygg.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Låter som en bra dag! Åh, vad kul att läsa! :)



Lycka till med skolan och allt!!

2011-12-14 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback