computernerdsgathering

Idag har varit en soft dag, känns som att jag äntligen fått tummen ur röven gällande vissa projekt, Daniel har haft över folk och dagen slutade med att jag fick några skopor kaffe av Björn så jag äntligen kunde få en efterlängtad kopp nu på kvällsvisten!

Först kom en Markus över och började mecka med Daniels komatiserade dator, därefter dök Björn upp med sin nyinköpta dator som de började mecka vidare med, ytterligare lite senare dök bror datanörd upp för att assistera ytterligare.

Alla som haft kampfiskhanar i samma akvarium vet hur lustigt de beter sig, de liksom spasmar å rycker å glor på varandra, men attackerar inte alltid. Idag såg jag detta ske utanför ett akvarium. Lustigt. Men det blir ju lätt så när två "experter" inom samma område tycker olika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback