Beem me up, Scotty

Idag städade jag hela lägenheten, lagade lite lunch/middag och sedan åkte jag till sjukhuset. Förra gången jag var där gjorde jag ett EEG test och fick stirra in i en blinkande lampa tills jag blev alldeles snurrig, men den här gången fick jag göra en MR-röntgen av hjärnan, och efteråt fick jag kolla på bilderna! Fan vad awesome, jag har nu sett hur min egen hjärna ser ut liksom..


Och det är lustigt, för alla tjatar så om att det är trångt i maskinen och att en klaustrofobisk person (such as myself) kan få panik, samt att det väsnas så OTROLIGT mycket. Och visst. Kan ju nu intyga att bägge påståendena stämmer mycket bra. Men jag somnade inne i "rymdskeppet" ändå.. HAHA.


Jag säger ofta att jag skulle kunna sova mig igenom ett krig. And I'm not frikkin' kidding! Så nu är det bara att vänta i 10 dagar tills de analyserat bilderna från MR-röntgen och EEG testet. Känns ju lite i magtrakten nu...

Nu ska jag bara chilla resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback