God morning angels

Varenda morgon så har vi vaknat av att Eddie står utanför sovrummet och gnäller och skrapar på dörren, men imorse när vi vaknade och Daniel gick ut genom dörren så utbrast han "Älskling!! Vi hann före Eddie! Mwohahaha!" och då vet man att man är uppe tidigt.

Steg upp klockan sex, gjorde stekt-falukorvsmackor med sallad till frukost, packade Daniels lunch och satte mig sedan i soffan där sambon, jag och Eddie låg som pösmunkar och tittade på Lie to me tills det var dags att gå ner till bussen och vinka av sambon.


På dagens schema står det planera veckans middagar, skriva inköpslista, åka och handla med
galpal Linn samt laga mat. Får se om jag kan vara lika hurtig som jag var igår...

Kommentarer
Postat av: The other white meat

HERREGUD VI ÄR BÅDA VAKNA. Nu imploderar världen.

Postat av: ...bro from anothah hoe? :D

sv; Sure is! Tyvärr är ju den allra bästa musiken sånt de lägger in på jobbiga avsnitt i serien, typ folk som dör och sånt, så då blir man ju ledsen varje gång man lyssnar, HAHA. :(



JA! Meh klart jag är gäjm. Jag vill prova på yoga hemma. Haha vi kommer bryta ben och få köras till sjukan fast i konstiga positioner..

2011-01-18 @ 09:22:14
URL: http://www.frokenrav.com
Postat av: OH LA LA LA

svar. OOoOoOo :D PRESENTS; I LOVE PRESENTS :D

Det finns det garanterat, annars finns det jättemycket nybörjarvideos och sånt på youtube. :D

2011-01-18 @ 11:56:47
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback