KAAAKOR kakor kakor kakor!

Happ. Idag har jag städat, sen slängde jag på mig ett förkläde och började impuls-baka. Eftersom jag lånat mamis köksassistent går det såååå lätt med degar och allt nu. Borde egentligen lära mig att baka BRÖD och inte kakor... meeen vad gör man när sötsuget faller på och Daniels hembakta kanelbullar tagit slut?

Min konstnärliga sida kikade fram lite under baket :]

Sen kom Björn över och vi tittade alla tre på the Rock (oh ljuva nostalgi).. Blev helt peppad och ville ha maratonafton med Face/Off, Die Hard filmerna osv. men det ville inte grabbarna så... :C nu sitter jag istället och slöar vid datorn samt glor igenom första säsongen av Fringe.

Ps. Queen of Awesome

(jag bara nämner det i förbifarten på det mest ödmjuka sätt)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Gud va fina kakor!! Jäklar.. och på impuls, haha. Hade inte lyckats med dom där även om jag hade laddat mentalt i en vecka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback