Solsken

Ytterligare en morgon/dag med strålande solsken. När solen skiner såhär mitt i vintern får jag alltid en knasig vår-känsla i kroppen och blir skitlycklig och "hoppfull" på något vis. Men vad som främst sker är nog att jag börjar längta efter nya böcker att läsa...

Februari 2009 - lyckan var fullständig



Har dock inte råd att köpa några nya böcker, och lånar jag på biblioteket glömmer jag att återlämna dom och får därmed böter.. Så jag har inte RÅD att låna böcker heller HAHA.

Men jag vet iaf vad för böcker jag skulle vilja försöka ge mig på att läsa, och det är Thomas Harris verk.

Igår umgicks jag lite med Emelie och tjötade, och efteråt käkade jag fryspizza framför Hannibal Rising. Idag ska jag se Hannibal eftersom kannibal-suget satte in efter gårdagen. Oh joy :)

Ps. Saknar min gråa farfarströja.. iof hade den varit på tok för stor även om jag haft kvar den, men ändå. Kanske borde investera i en fin farfarströja helt enkelt? Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback