Fredagsmys och 50-talsklänning

Ännu en dag har kommit och gått, och jag sitter här lika halvdöd som igår. Varför är jag så förbaskat trött? Man tycker ju att dygnsvridningen borde blivit invand vid det här laget men neeeejdå.

Idag har jag iaf varit hemma hos päronen igen, den här gången för att städa och babbla sönder far min. Slutade med att jag fick med mig två fabulösa stekpannor hem tillsammans med en kasse mat. Oh goodies. Och när mamma skulle skjutsa hem mig passade vi på att hämta upp sambo som slutat jobbet en timme tidigare idag så han fick åka lite snålskjuts :)

Utöver det har vi myst lite denna fredagskväll med pizza, ostbågar och Batman film. Imorn sticker vi iväg på bio för att se en (för mig) efterlängtad film! Sista delen av Harry Potter.. oooooooh...

Ps. Idag kom en present på posten från päronen. En klänning! Haha. Jag tror de försöker hjälpa mig att förverkliga min dröm om att inte bara agera liten hemmafru utan att även likna en ;)


I like it. Förutom fugly-blomman på bröstet.
Den får mamma hjälpa mig att sprätta bort eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback