Promenader och pannkakor

Det är väl för väl att man har en sambo som släpar ut en på luftiga och trevliga promenader när man inte känner sig riktigt på topp och gör allt i sin makt för att slippa.


Har mått riktigt pyton i flera dagar nu, men tycker att det börjar kännas bättre sen Daniel fått ut mig i friska luften. Igår tog vi en promenad till österängen för att handla och idag promenerade vi genom skogen, ut vid ekhagen och vidare till A6. Daniel hittar alltid skitfina promenadrutter åt oss och han tycks alltid veta vad för typ av omgivning som gör mig varm inombords.

Just nu sitter jag och slöar, ska strax ställa mig och steka pannkakor. Har blivit lite pannkakstokig tror jag bestämt, är sugen på pannkakor HELA tiden! Omnomnomnom....


Ps. Måste prova att göra amerikanska pannkakor någon gång... Det ser så läckert ut på bild?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback