Days passing by...

Idag har jag städat hela lägenheten och besegrat diskmonstret i köket. Jag har även försökt göra kyckling i ugn med krispigt skinn till min sambo men misslyckades, det blir matlagningslektion av Björn på den här punkten känner jag!

Utöver det har vi glott på Merlin idag eftersom vi tittat igenom serien Camelot och blev sugna på att se mer i samma stil. Storyn om Merlin är nog den enda fantasy/riddare-på-häst/eldsprutande-drakar-idén jag faktiskt gillar. Nu försöker Daniel övertala mig att se skitfilmer jag inte vill se. Over my dead body känns mitt i prick.

Idag har jag känt mig ganska "avslagen". Vet inte varför, kanske är det, det omväxlande vädret eller nåt. Men jag känner mig ganska glad i själen iaf.


Hmm... en eller två filmer och sen sova.

Kommentarer
Postat av: kmulls

Sv: Jaa, vi gjorde det ju hemma. :) Köpte ett trens, klippte det i typ 1 cm långa slingor, sen tar man en limpistol, en såndär med sladd som man stoppar lim-stänger i, och limmar en liten sträng längst med trenset på varje slinga. Sen tar man en slinga av det egna håret och lixom viker löshåret runt, med limmet innåt såklart.



Svårt att förklara, hoppas du fattar. ^^ Annars är ju det enklaste att köpa färdiga nail-slingor och köpa en såndär speciell värmetång, men det blir mycket dyrare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback