Sommar

Som jag har längtat! Nu är äntligen sommaren här!

Det var skitkul igår på Björns födelsedag. Vi begav oss ut till rocksjön där vi åt grillat, pratade, drack gott och spelade fotboll. Underbart härligt! Det fortsatte vara bastuvarmt så det slutade med att en efter en begav vi oss ut och tog varsitt dopp i vattnet för att svalka oss. Dumt nog hade typ ingen med sig badkläder så det blev bad i trosor istället... situationen förbättrades inte av att en båt med småkillar fick syn på mig och Veronica och beslöt sig för att cirkulera runt oss x antal gånger tills de ledsnade och åkte iväg...

Men det var härligt!



Efter partajandet så begav vi oss ut på krogen, eftersom det var Björns (en grabb) födelsedag blev det mest lugna sitta-ner-å-dricka-ställen men det var mysigt som få ändå. Sista stoppet skulle iof ha blivit Bongo men vi blev haffade av pannkakskyrkan som stod och välsignade folk utanför. Daniel kastade sig in i en djup debatt med en av de äldre gubbarna, en aslång snubbe frågade entusiastiskt om han kunde få be för mig och en annan tinie tiny snubbe förklarade att han var en dålig dålig dålig människa och önskade innerligt att jag var tillgänglig medan han kysste min hand (...) needless to say att jag halvt kutade därifrån. Men det VAR roligt att höra hur Peter bredvid mig tillslut utbrast "men är du HELT dum i huvudet eller?!" till den långe. Höhö. Jag är ovan vid religionsfientlighet.


Idag begav jag mig ner till vätterstranden och mötte upp Veronica igen, så idag solade jag för första gången den här sommaren. UNDERBART! Jag kan inte vänta på att få göra om det.. Vill ju bli brun brun brun NU!


Nej nu har jag slöat för länge vid datorn. Magen protesterar högljutt för den vill minsann ha lite käk i sig nu. Har jag tur finns det lite spagetti och köttfärssås kvar i kylen.. omnomnom!

Kommentarer
Postat av: Räven

snygging där!



svar; Jag minns inte vad vi pratade om hahaha D: Men nej, du vet inte... dun dun dun... du kommer smälla aaaaaaav.. :>



Ja såklart! Aah de jag har två par av, gröna o röda? De har smock o är lite randiga. Tror de kostar 200 kanske. De flesta av deras byxor kostar kring 180 typ men är inte säker.



KRAM! OCH JA! FAST MED SOLKRÄM! minns fortfarande förra året..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback