Au naturel

Hårkatastrof. Gudarna ska veta att det är ett mirakel att det inte fallit av än.

Sep -09: Kopparrött
Dec -09: Kastanjebrunt
Jan -10: Svart
Mar -10: Mahognyrött
Apr -10: Svart
Aug -10: Avfärgning + bruntavfärgning + mellanblond
Sep -10: Avfärgning + blondextrem avfärgning + blond
Nov -10: Extremrött
Dec -10: Svart

Och nu. Nu är det typ.. mörkbrunt med vinröda skiftningar och mellanblond hårbottnen. Och jag har verkligen noll lust att göra något med det. Jag vill inte färga det eller nåt. Nada. Hoppas det håller i sig. Mitt hår skulle vara tacksamt.


Just nu är jag nyklippt. Kapade 5-7cm over-all så nu äre ungeför 4cm långt i nacken och 12cm högst upp på huvudet. Vore väl inte vara sååå förbaskat svårt att låta det vara tills jag kan kapa av allt färgat? Eller? Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback